COVID19 ÖNLEMLERİ
Sağlığınızı koruyarak kesintisiz ve güvenli hizmet sunmak önceliğimizdir
Renault Ailesi olarak tüm çalışanlarımızın ve siz değerli müşterilerimizin sağlığı önceliğimizdir. İçinde bulunduğumuz bu istisnai dönemde, sizlere mümkün olan en iyi hizmeti kesintisiz ve güvenli bir şekilde sunabilmek için tüm gücümüzle çalışıyoruz.
Sizlerin ve tüm çalışanlarımızın sağlığını korumak ve COVID-19 virüsünün yayılımını en aza indirmek adına “T.C. Sağlık Bakanlığı’nın talimatları, Dünya Sağlık Örgütünün tavsiyeleri, OYAK ve Groupe Renault uygulamaları “ doğrultusunda Tüm Renault Yetkili Satıcı ve Servislerini ve acil yol yardım hizmet araçlarımızı hijyen açısından en son teknolojilerle koruyoruz.
Müşterilerimizi yeniden Yetkili Satıcı ve Servislerimizde karşılamayı heyecanla bekliyoruz.
COVID-19 Sürecinde Güncel İletişim Seçeneklerimiz
Yetkili Satıcı ve Servislerimizde Covid-19 ile ilgili aldığımız önlemler;
Tüm ziyaretlerinizi güvenli hale getirmek amacıyla Yetkili Satıcı ve Servislerimizde uyulması gereken hijyen standartları için 3 ana başlıkta 60 maddeyi içeren kontrol listemizi belirledik. Aynı anda tesiste bulunacak azami kişi sayısından, müşteri ve personel alanında alınması gereken önlemlere kadar tüm konuları içeren bu standartların, Yetkili Servislerimizce uygulandığını gözlemlemek amacıyla bağımsız bir denetim tarafından COVID-19 denetimleri gerçekleştirilmektedir.
Evet. Renault olarak en büyük önceliğimiz müşterilerimizin güvenliği ve ihtiyaçlarının kesintisiz sağlanmasıdır. Bu alanlardaki sorumluluklarımızın bilinciyle hareket ediyor ve gerekli tüm önlemleri alarak yetkili satıcı ve servis hizmetlerimize randevulu olarak ve acil yol yardım hizmetimize devam ediyoruz.
Tüm yetkili satıcı ve servislerimizin iletişim bilgilerine ; Yetkili Satıcı Bul sayfasından ve online randevu imkanı sunduğumuz Yetkili Servis Randevusu sayfasından ulaşabilirsiniz.
Yaşadığınız her durumla ilgili bize çağrı merkezimiz veya RenaultWhatsApp hattımızdan ulaşabilirsiniz.
Evet. Amacımız, içinde bulunduğumuz bu istisnai süreçte müşterilerimizin acil ihtiyaç duyabilecekleri hizmetlerimizi kesintisiz sürdürebilmektir. Bu amaçla, tüm bakım ve onarım hizmetlerimiz, «T.C. Sağlık Bakanlığı’nın talimatları, Dünya Sağlık Örgütünün tavsiyeleri, OYAK ve Groupe Renault uygulamaları “ doğrultusunda gerekli her türlü önlemin alındığı Renault Yetkili Servisleri tarafından verilmeye devam etmektedir.
Tüm yetkili satıcı ve servislerimizin iletişim bilgilerine ; Yetkili Satıcı Bul sayfasından ve online randevu imkanı sunduğumuz Yetkili Servis Randevusu sayfasından ulaşabilirsiniz.
Yaşadığınız her durumla ilgili bize çağrı merkezimiz veya RenaultWhatsApp hattımızdan ulaşabilirsiniz.
Renault olarak en büyük önceliğimiz müşterilerimizin güvenliği ve ihtiyaçlarının kesintisiz sağlanmasıdır. Bu nedenle sağlık önlemleri gereği evlerinden ayrılamayan müşterilerimizin araçlarını VALE Hizmetimizle, ihtiyaç duydukları bakım ve onarım işlemlerini gerçekleştirmek için ilettikleri adresten alıp, işlemleri tamamlandıktan sonra yine adreslerine hijyen kurallarına uyarak teslim ediyoruz.
Vale hizmetinden faydalanmak için Renault Yetkili servislerinden “Vale” randevusu almanız yeterli olacaktır. Eğer aracınızın servisimizde olduğu süre içerisinde yedek araç ihtiyacınız bulunuyor ise randevu alırken bunu yetkili servis personelimize belirtmenizi rica ederiz.
Dilerseniz RenaultWhatsApp üzerinden konu hakkında detaylı bilgi ve randevu alabilirsiniz.
Bu süreçte aracınızın bakımı yaklaştı/geçti ancak bakımını yaptıramadıysanız, aracınızı ihtiyaç olmadıkça kullanmamanızı öneriyoruz. Aracı kullanmadığınız taktirde yıllık bakımı geciktirmeniz bu döneme özel olarak garanti şartlarını da etkilemeyecektir.
İhtiyaç halinde aracınızı kullanmanız gerekirse örneğin; normalde 20.000 km’de bir yapılması gereken bakımı yine içinde bulunduğumuz bu döneme özel olarak 22.000 km’ye kadar garanti şartlarını etkilemeyecek şekilde esneteceğiz. Bu 22.000 km’lik periyodun aşılmasının aracınızın motor ömrünün azalmasına veya beklenmedik arızalar çıkmasına neden olabileceğini belirtmek isteriz. Aracınızı uzun yıllar güvenle kullanabilmeniz için ilk fırsatta mümkünse Haziran ayında yetkili servislerimizde bakımını yaptırmanızı öneriyoruz.
Bu kapsamda yaşadığınız her durumla ilgili bize çağrı merkezimiz veya RenaultWhatsApp hattımızdan ulaşabilirsiniz.
İçinde bulunduğumuz dönemde, sağlık tedbirleri kapsamında servis ziyareti yapamadığınızı öngörerek ;Garanti süresi 1 Mart 2020 ile 31 Mayıs 2020 arasında biten araçların olası garanti işlemlerinin 1-30 Haziran 2020 tarihleri arasında yapılabileceği kararını almış bulunuyoruz. Herhangi bir araç girişinde, garanti kapsamında yapılması gereken bir onarım söz konusu olduğunda, garanti prosedürleri geçerli olup aynen uygulanacaktır.
Bu kapsamda yaşadığınız her durumla ilgili bize çağrı merkezimiz veya RenaultWhatsApp hattımızdan ulaşabilirsiniz.
Evet. Yolda karşılaşabileceğiniz her türlü kaza ve arıza durumunda Renault Yol Yardım’ı arayarak 7 gün/24 saat çekici hizmetinden ve mobil servis hizmetinden faydalanabilirsiniz. Acil yol yardım hizmet araçlarımızı hijyen açısından en son teknolojilerle koruyor, güncel ve en yeni dezenfeksiyon yöntemleriyle temizliyoruz.
Renault Yol Yardım: 4446622