RENAULT
FILANTE RECORD 2025
Filante Record 2025

enerji verimliliğinin sınırlarını zorluyor

Paris'teki Retromobile 2025 fuarında tanıtıldı*

 

*Paris Expo Porte de Versailles - Salon 1

Filante Record 2025 - morphing

1925'in rekor kıran 40 beygirlik otomobilinden ilham alan elektrikli konsept otomobil Renault Filante Record 2025, aerodinamik tasarımı, ultra optimize edilmiş ağırlığı ve teknolojik verimliliği bir araya getiriyor. Keskin hatları enerji verimliliğinin sınırlarını zorlamak için tasarlandı. Hedef: yakıt tüketimi ve menzil rekoru kırmak.

z41-design

aerodinamik tasarım

Renault Filante Record 2025, maksimum verimlilik elde etmesine yardımcı olan aerodinamik bir tasarıma sahip. Gövdenin her kıvrımı, her çizgisi, her yüzeyi hava direncini azaltmak ve enerji tüketimini optimize etmek için tasarlandı.
optimum aerodinamik
optimize edilmiş hava direnci
fütüristik, modern görünüm
Filante Record 2025 - aerodinamik
optimum aerodinamik
Filante Record 2025 - optimize edilmiş hava direnci
optimize edilmiş hava direnci
enerji verimliliği

enerji verimliliği

Renault Filante Record 2025, 87 kWh bataryaya sahip. Güç aktarma organları, performansı artırmak ve sürüş menzilini en üst düzeye çıkarmak için yenilikçi çözümler içeriyor.
rekor performans

rekor performans

Malzemelerdeki maksimum ağırlık azaltımı, Renault Filante Record 2025'in yakıt tüketimi ve menzil açısından yeni bir rekor kırmasını sağlayacak.
elektriğin geleceği

elektriğin geleceği

Ergonomik kokpitte, geleneksel mekanik bağlantılar elektronik sistemlerle değiştirildi: Direksiyon için 'Steer by Wire' ve frenleme için 'Brake by Wire'. Amaç yerden tasarruf etmek ve ağırlığı azaltmak. Bu düşünceyle, direksiyon desteği her detayına kadar titizlikle yeniden tasarlandı.
Filante Record 2025
Filante Record 2025
Filante Record 2025
Filante Record 2025

ayrıca keşfedin

40 hp'li̇k rekor kırıcı

40 hp'li̇k rekor kırıcı - Renault Filante

étoile filante

étoile filante

the originals store

Renault ürünleri

Renault E-Tech elektrikli

Renault E-Tech elektrikli